петък, 10 февруари 2012 г.

Торта Rigo Jansi

   Това е една от многото торти, които съм сложи в отметки и чакаше да бъде направена.Рецептата е от тук.






    Нищо не съм променила, всичко изпълних много прилежно с едно изключение - използвах сладко от кайсии за блатовете. За един блат са необходими 4ч.л. сладко от кайсии, затопля се в микровелето и с една лъжица се посипва върху блата(имаше малки парченца от кайсии, които премахнах). Аз намазах и двата блата, получи се много добре - това съчетание на аромати и вкусове на мен много ми допада. Има и още едно отклонение от рецептата по-горе , в крема сложих 200гр. шоколад и  75гр масло,  за моите вкусове, това беше предостатъчно, но разбира се всичко е въпрос на вкус.




     Тортата е много вкусна, много шоколадова и много лесна , благодаря на Вероника за хубавата рецепта.

3 коментара:

  1. Много е красива, Дари! И с този кремкав блат по средата...мммм :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за коментара.Радвам се, че ме посещаваш и харесваш това, което правя(особено след като знам, какви страхотни неща приготвяш)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно си се справила, браво!:)
    Припомни ми за този десерт да си го направя пак, много е вкусен.:)
    Поздрави.:)

    ОтговорИзтриване